>

O nas:

Już od 1997 roku, pomagamy małym i dużym  przedsiębiorstwom w udoskonaleniu ich działania, poprzez kompleksowe uporządkowanie firmowej dokumentacji. Specjalizujemy się w archiwizacji, przechowywaniu i niszczeniu dokumentów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zespołowi wykwalifikowanych specjalistów oraz nieustającej pasji, szybko staliśmy się liderem w branży archiwizacyjnej! O nas.

Jako nieliczni w województwie, od 2005r., jesteśmy także wpisani przez Wojewodę Małopolski  do „Rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych” pod nr 7060-2- 05. Uprawnia to nas do działalności w zakresie profesjonalnego archiwizowania i przechowywania dokumentacji Pracodawców oraz gwarantuje spełnianie wszelkich norm bezpieczeństwa.

W Archi-Zet od początku działalności stale współpracujemy również z Ogólnopolską Federacją Stowarzyszeń Syndyków i Likwidatorów. 

Współpracując z nami otrzymujesz gwarancję:

  • Maksymalnego bezpieczeństwa Twoich dokumentów
  • Najwyższego stopnia poufności danych
  • Indywidualnego podejścia do każdego klienta
  • Sprawdzonego, optymalnego systemu archiwizacji
  • Szybkiego i wygodnego dostępu do Twoich dokumentów
  • Oszczędności czasu i kosztów pracowniczych
  • Komfortu i spokoju o swoje dane

 

Dlaczego Archi-Zet?

Jesteśmy firmą posiadającą wieloletnie doświadczenie w zakresie archiwizacji, przechowywania i  niszczenia dokumentów. Na przestrzeni naszej działalności, z usług Archi-Zet skorzystało kilkadziesiąt renomowanych przedsiębiorstw i instytucji, takich jak: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Sąd Rejonowy dla Krakowa Nowej-Huty,  Urząd Marszałkowski w Krakowie, Grupa INTERIA.PL Sp. z o.o., Lasy Państwowe czy PGNiG S.A. Wiele z nich zostało także naszymi stałymi klientami.

Teraz chcielibyśmy pomóc usprawnić działanie Twojej firmy! Uporządkujemy Twoje dokumenty a w razie potrzeby damy Ci szybki, wygodny i przede wszystkim bezpieczny dostęp do wszystkich przekazanych nam informacji.O nas

Minimum formalności- maksimum korzyści. Dzięki Archi-Zet zaoszczędzisz swój cenny czas i pieniądze! O nas


 

Jeszcze dziś umów się na spotkanie i sprawdź najlepszą ofertę dla Twojej firmy!

 


Dbamy o środowisko

O nas. Archi-Zet 

Wszystkie nasze usługi świadczymy w zgodzie z zasadami ekologii jako FIRMA ŚWIADOMA ŚRODOWISKA. Firmy korzystające z naszych usług mogą mieć pewność, że wszelkie odpady powstające podczas archiwizacji dokumentów, są niszczone i przetwarzane w zgodzie z zasadami ochrony środowiska.


Podstawy prawne naszej działalności:

  • Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    (Dz. U. Nr 38, poz. 173) [z późniejszymi zmianami],
  • Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów, państwowych (Dz. U. Nr 17, poz. 145),
  • Zarządzenie Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 20 maja 1988 r. w sprawie warunków i trybu składania wniosków dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej (M. P. Nr 17, poz. 145),
  • Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.,
    (Dz. U. Nr 133, poz. 883), [z późniejszymi zmianami],
  • Ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 22 stycznia 1999 r., (Dz. U. Nr 11, poz. 95), oraz zgodnie z obowiązującymi w jednostce organizacyjnej normatywami kancelaryjnymi.
  • Ustawa o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., (Dz. U. Nr 113/2000, poz. 1186), [z późniejszymi zmianami].